ملینا عسل مامانملینا عسل مامان، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 6 روز سن داره

پرنسس کوچولو

کارها و شیرین کاری های دختر نازم

1393/3/3 20:06
نویسنده : مامان ملینا
174 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام دختر گلم . عزیزم هر روز داری بزرگ تر می شی و شیطون تر و منو عاشق تر می کنی . خیلی با مزه شدی و کارهای با مزه می کنی خیلی هم زرنگ و حواس جمع شدی مثلا چند شب پیش داشتی بابا بازی می کردی بابا هی دستش رو می آورد نزدیک دهن شما تا دهنت رو باز می کردی دستش رو می کشید  تا یه دفعه که اومد دستش رو بکشه شما سریع پریدی و دستش رو محکم گرفتی و کردی توی دهنت ....

 [لطفا روی ادامه مطلب کلیک کنید]

خانم خانما الان چند روزی که می تونی کف پاهات رو بزاری زمین و بابایی هم شما رو تاتی تاتی می بره . راستی الان حدود یک ماه هم هست که راحت رو زمین غلت می خوری و هر چیزی که دستت میاد می کنی توی دهنت . یه عروسک گاو داری که خیلی دوستش داری تا میبینیش ذوق می کنی و سریع می کنی توی دهنت ،  غذا خوردنت رو هم که دیگه نگو . الان هم که دارم  اینا رو تایپ می کنم دمر کنار من دراز کشدی و به حرکت دستای من با دقت نگاه می کنی .وقتی این کارا رو می کنی دلم حسابی آب میشه و دوست دارممحکم بغلت کنم و بوست کنم.

اینم عکس شما با گاو دوست داشتنی:

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)