ملینا عسل مامانملینا عسل مامان، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 26 روز سن داره

پرنسس کوچولو

8 ماه به همین زودی گذشت

1393/5/26 23:53
نویسنده : مامان ملینا
178 بازدید
اشتراک گذاری

کودکم آرام آرام قد می کشد و من در سایه امن صداقت ناب کودکانه اش بزرگ می شوم ، او می رقصد و من آرام آرام نوای کودکانه اش را زمزمه می کنم، او می خنددو من از شوق حضورش اشک می ریزم ، او معصومانه در آغوشم آرام می گیرد و من تا صبح ازآرامشش آارم می شوم، او بازی می کندو کودکانه حرف میزند ، به زبانی که کسی جز من نمی فهمدش و به همین زودی 8 ماه از حضورت قشنگت در زندگیمان می گذرد .

این هم عکسهای دخمل گلمون در 8 ماهگی:

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله مهديه
11 شهریور 93 0:46
سلام ..ماشالا چه دخملي دارين هزار ماشالا ..ناز دوست داشتني و خيلي هم خوش اخلاق ...تو همه عكساش لبخند رو لبشه ... مامان مهربون خوشحال ميشم به وبلاگ فاطيما خواهر زاده من سر بزنين... فاطيما دقيقا 3 ماه از ملينا كوچيكتره با اجازتون شما رو لينك كردم لطف كنين من رو هم لينك كنين مرسي انشالا دوستاي خوبي براي هم باشيم