ملینا عسل مامانملینا عسل مامان، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 5 روز سن داره

پرنسس کوچولو

تولدت مبارک عزیزم

1393/2/23 13:54
نویسنده : مامان ملینا
173 بازدید
اشتراک گذاری

 [لطفا روی ادامه مطلب کلیک کنید]

 

دختر گلم تو نمیدونی اون شب من چه حسی داشتم آخه شما عجله داشتی و یک هفته زود تر به دنیا اومدی اون شب یعنی سه شنبه ساعت 5/7 شب من وقت ویزیت دکتر داشتم وقتی رفتم پیش خانم دکتر بعد از گرفتن نوار قلب گفت که حتما باید امشب شما به دنیا بیایی. خلاصه مامان خیلی نگران شد و تو مطب دکتر کلی گریه کرد ولی بالاخره با  بابا اومدیم خونه من سریع آماده شدم و رفتیم دنبال مامانیت و خاله اشرف بع از اون طرف همه خاله هم اومدن بیمارستان و ساعت 10 بود که رسیدیم بیمارستان و مامان رو با یه عالمه استرس بردن که اماده بشم و بعد از کلی کار شما عزیز دل مامان ساعت 11و 5 دقیقه شب توسط خانم دکتر ماموریان در بیمارستان بهمن به دنیا اومدی و زندگی مامان وبابا رو متحول کردی .

پسندها (1)

نظرات (0)